Entrance
14 Mart 2015, 11:26
Merhabalar,
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_sajoin.c)
BULUN,
if (!(acptr = find_person(parv[1], NULL)))
{
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOSUCHNICK), me.name, parv[0], parv[1]);
return 0;
}ALTINA,
if (!stricmp("Entrance", parv[1])) {
sendnotice(sptr, "Sajoin komutunu %s rumuzuna kullanmak yasaktır.", acptr->name);
return 0;
}
if (!stricmp("En2", parv[1])) {
sendnotice(sptr, "Sajoin komutunu %s rumuzuna kullanmak yasaktır.", acptr->name);
return 0;
}
• EKLEYIN, unrealircd'in ana merkezinde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.
* Bu düzenlemenin amacı SAJOIN komutunu belirtilen kişi veya kişilere uygulanmasını yasaklamak, sajoin komutunu kullanan oper veya üstü bir yetkiye de sahip olsa, aşağıda ki gibi bir çıktı ile karşılaşacaktır.
[10:23] Sajoin komutunu Entrance rumuzuna kullanmak yasaktır.İyi forumlar.. ^^
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_sajoin.c)
BULUN,
if (!(acptr = find_person(parv[1], NULL)))
{
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOSUCHNICK), me.name, parv[0], parv[1]);
return 0;
}ALTINA,
if (!stricmp("Entrance", parv[1])) {
sendnotice(sptr, "Sajoin komutunu %s rumuzuna kullanmak yasaktır.", acptr->name);
return 0;
}
if (!stricmp("En2", parv[1])) {
sendnotice(sptr, "Sajoin komutunu %s rumuzuna kullanmak yasaktır.", acptr->name);
return 0;
}
• EKLEYIN, unrealircd'in ana merkezinde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.
* Bu düzenlemenin amacı SAJOIN komutunu belirtilen kişi veya kişilere uygulanmasını yasaklamak, sajoin komutunu kullanan oper veya üstü bir yetkiye de sahip olsa, aşağıda ki gibi bir çıktı ile karşılaşacaktır.
[10:23] Sajoin komutunu Entrance rumuzuna kullanmak yasaktır.İyi forumlar.. ^^