- -
O Birrrrrr ?
(
http://www.forumtek.net/showthread.php?t=196)
| Painfully |
26 Ocak 2015 21:55 |
O Birrrrrr ?
O Birrrrrr ?
Herkes bir üstteki arkadaşa o birrrrrrr (guzel, sevimli) gibi diye seslensin..
|
| Toprak |
28 Ocak 2015 00:19 |
Cevap: O Birrrrrr ?
Sevimli
|
| Vesaire |
28 Ocak 2015 10:42 |
Cevap: O Birrrrrr ?
Güzel (;
|
Cevap: O Birrrrrr ?
Özel kullanıcı :)
|
| Painfully |
28 Ocak 2015 18:22 |
Cevap: O Birrrrrr ?
Nickini anlayamadigim.
|
| Vesaire |
29 Ocak 2015 10:24 |
Cevap: O Birrrrrr ?
Mütevazı
|
| Violent |
17 Şubat 2015 23:33 |
Cevap: O Birrrrrr ?
Romantik
|
| Goemon |
17 Şubat 2015 23:56 |
Cevap: O Birrrrrr ?
İnatçı :)
|
| Painfully |
18 Şubat 2015 02:40 |
Cevap: O Birrrrrr ?
Aktif
|
| Goemon |
18 Şubat 2015 06:55 |
Cevap: O Birrrrrr ?
İyi birine benziyor
|
| All times are GMT +3. The time now is 18:31. |
|
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.