ForumTEK.Net - IRC Forumu

ForumTEK.Net - IRC Forumu (http://www.forumtek.net/index.php)
-   Şiir Arşivi (http://www.forumtek.net/forumdisplay.php?f=163)
-   -   Şair'in Ölümü (http://www.forumtek.net/showthread.php?t=6074)

AntepLi 20 Şubat 2019 13:49

Şair'in Ölümü
 
' Vazgeçtim ''
Yorgun düştü gönül kalemim.
Biten bir çabanın sonu.
Seni beklemekten artık yoruldum.
İlk olanda son olanda sen..
Önceki yorgunluğun sonrakine cezadır.
Evet.
Biri vazgeçer armağan olur diğerine.
Biri fallara bakar ,diğeri beklemekten biter.
'' Vazgeçtim ''
Çoğu zaman Elveda demek olsa da.
Kimi zaman armağandır.
Bir Merhaba,Umuttur,Sendir..
Gün gelir umutlarda yorulur,
Şairler ölür,sevilenler kalplere gömülür.
Şu tepelerin ardından,tütüyor hasret dumanı.
Sen benden uzak,ben sana hasret.
Turnalar katarlanmış.
'' Vazgeçtim ''
Mutluluk dileklerinden,
Nezaketen de olsa gülmekten.
İsyan bayrağını çektim artık.
Ne bir adım geri gidebiliyorum.
Nede bir adım ileri.
' Gitmem gerek '' iki kelime.
Düğüm olmuştu adamın düşlerine.
Kafasından ayaklarına kadar.
Vedalara dolanmıştı..
-
Şiir bana aittir.
Ahmet Akar
Kayıt Tarihi : 26.5.2017 08:51:00

diAbLErO 20 Şubat 2019 14:24

Cevap: Şair'in Ölümü
 
tebrikler güzel insan.. çok güzel ve yerinde bir şiir..

Tutsaq 20 Şubat 2019 14:31

Cevap: Şair'in Ölümü
 
GüzeL Siir YüreGine ELerine kLavyene SagLik o Lavye TusLarin ESkimesin :D


All times are GMT +3. The time now is 20:03.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.