| Entrance |
08 Mart 2015 19:51 |
KICK mesajı sabitleme.
Merhaba,
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> ( m_kick.c)
BULUN,
Kod:
sendto_channel_butserv(chptr,
sptr, ":%s KICK %s %s :%s",
parv[0], chptr->chname, who->name, comment);
DEGISTIRIN,
Kod:
sendto_channel_butserv(chptr,
sptr, ":%s KICK %s %s :%s Kanalından Atıldınız.",
parv[0], chptr->chname, who->name, chptr->chname);
• UnrealIRCd-in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın. Şimdi, düzenleme yapmadan önce herhangi bir kullanıcıya KICK attığımızda, şöyle bir çıktı oluşuyordu,
Alıntı:
E Entrance Tarafından Kanaldan Atıldı (Uyarı; lütfen daha seviyeli olunuz.)
|
* Düzenleme yapıldıktan sonra atmış olduğunuz KICK çıktısıda aşağıda ki gibi olacaktır,
Alıntı:
E Entrance Tarafından Kanaldan Atıldı (#Sohbet Kanalından Atıldınız.)
|
* Yani, ilgili /kick #kanal nick sebep komutunda belirtilen sebep ne olursa olsun burada düzenlemiş olduğumuz sebep olarak dönecektir. İlaveten de kick'in uygulandığı kanalıda belirtmiş oldum. .)
İyi forumlar.. ^^
|