ForumTEK.Net - IRC Forumu

ForumTEK.Net - IRC Forumu (http://www.forumtek.net/index.php)
-   Unreal - Parça Kodlar (http://www.forumtek.net/forumdisplay.php?f=62)
-   -   KICK mesajı sabitleme. (http://www.forumtek.net/showthread.php?t=1311)

Entrance 08 Mart 2015 19:51

KICK mesajı sabitleme.
 
Merhaba,

Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_kick.c)

BULUN,
Kod:

sendto_channel_butserv(chptr,
                            sptr, ":%s KICK %s %s :%s",
                            parv[0], chptr->chname, who->name, comment);



DEGISTIRIN,
Kod:

sendto_channel_butserv(chptr,
                            sptr, ":%s KICK %s %s :%s Kanalından Atıldınız.",
                            parv[0], chptr->chname, who->name, chptr->chname);

• UnrealIRCd-in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın. Şimdi, düzenleme yapmadan önce herhangi bir kullanıcıya KICK attığımızda, şöyle bir çıktı oluşuyordu,
Alıntı:

E Entrance Tarafından Kanaldan Atıldı (Uyarı; lütfen daha seviyeli olunuz.)
* Düzenleme yapıldıktan sonra atmış olduğunuz KICK çıktısıda aşağıda ki gibi olacaktır,
Alıntı:

E Entrance Tarafından Kanaldan Atıldı (#Sohbet Kanalından Atıldınız.)
* Yani, ilgili /kick #kanal nick sebep komutunda belirtilen sebep ne olursa olsun burada düzenlemiş olduğumuz sebep olarak dönecektir. İlaveten de kick'in uygulandığı kanalıda belirtmiş oldum..)

İyi forumlar.. ^^


All times are GMT +3. The time now is 02:15.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.