Konu
:
Sadettin Saran: Başkanlığa talibim!
Tekil Mesaj gösterimi
23 Mart 2016, 17:03
#
1
IF-Haber
Üyelik tarihi:
15 Şubat 2014
Mesajlar:
725
WEB Sitesi:
http://www.forumtek.net
IRC Sunucusu:
irc.teklan.com.tr
İlgi Alanı:
vBulletin
Alınan Beğeni:
0
Sadettin Saran: Başkanlığa talibim!
Saran Holding Yönetim Kurulu Başkanı Sadettin Saran, "Hep söylüyorum; bir sıkıntı olmazsa, ölmezsek, batmazsak, Fenerbahçe başkanlığına ilk fırsatta talibim" dedi.
Alıntı
IF-Haber
Açık Profil bilgileri
IF-Haber nickli üyeye özel mesaj gönderin
IF-Haber´nin Web Sitesini ziyaret edin
IF-Haber - Daha fazla Mesajını bul