![]() |
|
|
|||||||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
タネル
![]()
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul Mesajlar: 540 WEB Sitesi: * IRC Sunucusu: * İlgi Alanı: Unreal Alınan Beğeni: 361 |
Merhaba,
Pek gerekli bir düzenleme olmasa da, bizim insanımız bu tür editlere meraklıdır. O yüzden de paylaşmak istedim umarım işine yarayan olur. • Klasör: Unreal3.2/src/modules/ • Dosya: <m_oper.c> BULUN, Kod:
ircd_log(LOG_OPER, "OPER (%s) by (%s!%s@%s)", name, parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost); ALTINA, Kod:
if (!stricmp("Rumuz", name))
{
char *joins[3], kanal[512];
char *kanalx = "#kanal";
strlcpy(kanal, kanalx, sizeof(kanal));
joins[0] = sptr->name;
joins[1] = kanal;
joins[2] = NULL;
do_cmd(sptr, sptr, "JOIN", 2, joins);
}
EKLEYIN, unrealircd-in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayınız. İyi forumlar. ^^ ![]() |
|
|
Alıntı
|
| Etiketler |
| alma, belirtilen, kanala, komutundan, nick, or oper, rumuzu, sonra, şifre |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Oper girişlerini belirtilen kanalda gösterme | Entrance | Unreal - 4 Modülleri | 0 | 03 Temmuz 2017 12:11 |
| Kanal ve Özel Mesajları belirtilen kanala yansıtma | Entrance | Unreal - 4 Modülleri | 0 | 02 Temmuz 2017 16:44 |
| Belirtilen kişiye whois komutu uygulanırsa, kanala sajoin yapmak. | Entrance | Unreal - Parça Kodlar | 4 | 23 Kasım 2015 23:49 |
| Belirtilen Identde göre kanala alma. | Entrance | Unreal - Hazır Kodlar | 1 | 06 Eylül 2015 14:06 |
| Belirtilen rumuzu karşılama(Global mesajı olarak..) | Entrance | IRCServices Hazır Kodlar | 0 | 31 Temmuz 2015 21:07 |