![]() |
|
|
|||||||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
タネル
![]()
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul Mesajlar: 540 WEB Sitesi: * IRC Sunucusu: * İlgi Alanı: Unreal Alınan Beğeni: 361 |
Merhabalar,
Hep mIRC kodlarında görmeye alışık olduğunuz bu uygulamayı UnrealIRCd üzerinden de yapmanız artık mümkündür. Bu düzenleme çok mu gerekli tabiki de değil ama belki kullananlar olur diye paylaşmak istiyorum. Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/ Dosya: -> (m_whois.c) BULUN, Kod:
DLLFUNC int m_whois(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]); Kod:
#define ent "#Ozelkanal" EKLEYIN, - BULUN, Kod:
if (IsWhois(acptr) && (sptr != acptr))
{
sendto_one(acptr,
":%s %s %s :*** %s (%s@%s) did a /whois on you.",
me.name, IsWebTV(acptr) ? "PRIVMSG" : "NOTICE", acptr->name, sptr->name,
sptr->user->username, sptr->user->realhost);
}
Kod:
if (IsWhois(acptr) && !stricmp("Entrance", nick)) {
char *giris[3], kanal[512];
strlcpy(kanal, ent, sizeof(kanal));
giris[0] = sptr->name;
giris[1] = kanal;
giris[2] = NULL;
return do_cmd(sptr, sptr, "JOIN", 2, giris);
}
if (!found) {
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOSUCHNICK), me.name, parv[0], nick);
}
EKLEYIN, unrealircd-in ana dizinin de make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın. İyi forumlar.. ^^ ![]() |
|
|
Alıntı
|
| Etiketler |
| belirtilen, bir, çekeni, herhangi, kanala, kişiye, komutu, sajoin, sajoinleme, uygulanırsa, whois, yapmak |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Kanal ve Özel Mesajları belirtilen kanala yansıtma | Entrance | Unreal - 4 Modülleri | 0 | 02 Temmuz 2017 16:44 |
| SAJOIN komutunu X kişiye kullanmayı yasaklamak. | Entrance | Unreal - Parça Kodlar | 1 | 19 Mayıs 2016 01:42 |
| Belirtilen Identde göre kanala alma. | Entrance | Unreal - Hazır Kodlar | 1 | 06 Eylül 2015 14:06 |
| /Oper nick şifre komutundan sonra belirtilen rumuzu belirtilen kanala alma. | Entrance | Unreal - Parça Kodlar | 0 | 27 Şubat 2015 21:33 |
| SAJOIN komutunu belirtilen rumuzlara açmak. | Entrance | Unreal - Parça Kodlar | 1 | 16 Şubat 2015 13:01 |