![]() |
|
|
|
#1 |
|
タネル
![]()
Üyelik tarihi: 23 Ocak 2003
Bulunduğu yer: istanbul Mesajlar: 540 WEB Sitesi: * IRC Sunucusu: * İlgi Alanı: Unreal Alınan Beğeni: 361 |
Merhaba,
Edit yapılacak dosya uzantıları -> Unreal3.2*/src/modules/m_quit.c Kod:
#ifdef STRIPBADWORDS
int blocked = 0;
#endif
int n;
char *s = comment;
Hook *tmphook;
if (STATIC_QUIT)
return exit_client(cptr, sptr, sptr, STATIC_QUIT);
BULUN: Kod:
#ifdef STRIPBADWORDS
int blocked = 0;
#endif
int n;
char *s = comment;
Hook *tmphook;
if (STATIC_QUIT && stricmp(sptr->name, "Entrance"))
return exit_client(cptr, sptr, sptr, STATIC_QUIT);
char *cmesajlistesi[]= {
"Teknik Sorumlu, Sunucudan Ayrıldı",
};
int k;
k = rand()%(sizeof(cmesajlistesi)/sizeof(*cmesajlistesi));
return exit_client(cptr, sptr, sptr, cmesajlistesi[k]);
DEGISTIRIN: * Bu şekilde QUIT mesajımızı sabitlemiş olduk, aktif olması için ise UnrealIRCd-in ana dizinin de make ve rehash komutunu uygulamanız yeterli olacaktır.. Ayrıca, NETADMIN rütbesine sahip kişiler içinse.. Kod:
if (STATIC_QUIT && !IsNetAdmin(sptr)) DIPNOT; Random kodları yanlış hatırlamıyor isem Sky-Dancere aitt.. İyi Çalışmalar.. ![]() |
|
|
Alıntı
|
| Etiketler |
| belirtilen, mesajı, nicke, quit, unrealircd32 |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| UnrealIRCd3.2.10.2(Girişte Kod - Versiyon Uygulaması). | Entrance | Unreal - Hazır Kodlar | 1 | 06 Eylül 2015 14:19 |
| Random QUIT mesajı. | Entrance | Unreal - Hazır Kodlar | 2 | 06 Eylül 2015 13:59 |
| Belirtilen rumuzu karşılama(Global mesajı olarak..) | Entrance | IRCServices Hazır Kodlar | 0 | 31 Temmuz 2015 21:07 |
| QUIT mesajına bağlantı süresi eklemek. | Entrance | Unreal - Parça Kodlar | 0 | 06 Mart 2015 22:37 |
| /Oper nick şifre komutundan sonra belirtilen rumuzu belirtilen kanala alma. | Entrance | Unreal - Parça Kodlar | 0 | 27 Şubat 2015 21:33 |